piątek, 28 czerwca 2013

85. Łotwa

Ryga -  stolica Łotwy, miasto położone nad rzeką Dźwiną w pobliżu jej ujścia do Bałtyku w Zatoce Ryskiej. Jest głównym ośrodkiem gospodarczo-przemysłowym, komunikacyjnym (port morski, lotniczy i węzeł kolejowy Ryga Centralna), kulturalnym i naukowym kraju. Posiada liczne zabytki, w tym jeszcze z czasów średniowiecza. Jest wpisana na listę światowego dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego UNESCO. Stanowi jedno z największych w Europie skupisk architektury secesyjnej.



Distance: 646 km
Travel time: 5 days

2 komentarze:

  1. Kurde, dlaczego już moje dwa swapy z Łotwą się nie udały i nadal nie mam pocztówki z tego kraju... Chyba nie jest mi to dane! Może sama mam tam jechać i wysłać sobie pocztówkę xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Twojego komentarza, żeby na Łotwę jechać razem i wysłać pocztówki sobie nawzajem, to chętnie, bo autostop bardzo mnie kusi, a jeszcze nie miałam okazji spróbować :p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...