środa, 23 stycznia 2013

1. Oto jestem

Znajoma wstawiła na facebooka link, w którym chwaliła się pocztówką z Algierii. Link zaciekawił, bo było to coś więcej niż zdjęcie czy skan pocztówki, był to cały społecznościowy portal. I tak zostałem członkiem postcrossing.com. Właśnie sprawdziłem, że moja przygoda trwa już 16 dni. W tym czasie razem z moją drugą ćwiartką wysłaliśmy osiem pocztówek. Trzy z nich szczęśliwie dotarły do adresatów. Jedną już otrzymaliśmy, więc w drodze do nas ciągle są dwie. Mam ogromną nadzieję, że to hobby będzie się rozwijać jak najdłużej.

1 komentarz:

  1. O to już wiem od kiedy jesteś na PC :) Obejrzałam wszystkie Twoje pocztówki, niektóre są naprawdę piękne i wpadły mi w oko. Zazdroszczę kartek z Armenii, Bahrajnu, Andory, Albanii, Egiptu i chyba jeszcze czegoś, bo ja nadal nie mam kartek z tych właśnie państw :) Wiem, że będę zaglądała tutaj częściej i przepraszam za dużą liczbę komentarzy jednej nocy :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...